Organisationen

Hos LAUREN Erhvervsrengøring ønsker vi en tæt kontakt til kunden.

Det opnår vi med en flad organisation, hvor både assistenterne og de ansvarlige driftsledere kommer tæt på kunderne og den aftale, vi har indgået.

Assistenterne

Assistenterne har den daglige kontakt til kunderne. På baggrund af kundens særlige behov, er vores assistenter nøje instrueret i, hvordan den enkelte rengøringsopgave skal løses. Da kundens behov ofte vil ændre sig i løbet af tiden, bliver der løbende fulgt op af den ansvarlige driftsleder. På alle opgaver sørger vi for, at der altid er en assistent, der kan træde til ved sygdom eller anden form for fravær.

Driftslederne

Det er ikke geografisk bestemt, hvilke kunder der hører til den enkelte driftsleder. Det er alene kundens behov, som afgør hvilken driftsleder, der er bedst kvalificeret til at tage ansvaret for den pågældende opgave.

Driftslederne:

  • er hver budgetansvarlige for ca. 25 kunder
  • er ansvarlige for kvalitetskontrol og kontakten til kunderne
  • bistår med faglig backup til assistenterne
  • organiserer og medvirker ved opstarten af nye kunder
  • oplærer assistenter i Svanemærket erhvervsrengøring og brugen af diverse produkter, redskaber og maskiner.
  • medvirker til at stationære inspektører og serviceassistenter trives og befinder sig godt på deres arbejdsplads
  • indberetter assistenternes løn til lønningskontoret

Kontakt os

Ønsker du et godt tilbud på erhvervsrengøring, så udfyld formularen med jeres virksomheds kontaktoplysninger, og vi vil kontakte jer snarest muligt.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Hvad siger vores kunder om os?